لوتوس مدکو تامین کننده تجهیزات پزشکی و دندانپزشکی در ایران

دستگاه تزریق بدون سوزن انسولین INSUJET

دستگاه تزریق بدون سوزن انسولین INSUJET

در چین روشی جدید برای تزریق انسولین به بدن ابداع شده که نیـازی به استفـاده از سوزن ندارد و مهـم‌ترین مزیت آن کاهش درد و رنج ناشـی از استفاده مداوم از سوزن است.

سلامت لوتوس پارسیان توزیع کننده Insujet در ایران

برای اطلاعـات بیشتـر و مشـاوره بـا کارشناسـان فروش سلامـت لـوتـوس پارسیـان تماس حاصل فرمایید.

چه کسانی میتوانند از این دستگاه استفاده کنند؟

این دستگـاه فقـط برای افـرادی کـه از ویـال استفـاده می کننــد منـاسب می باشد.

INSUJET آموزش استفاده از دستگاه تزریق

این دستگاه، دوز مورد نیاز را با فشار هوا و بدون نیاز به سوزن، به زیر پوست تزریق می کند.و تاثیر گذاری ۱۰ دقیقه سریعتر از سرنگ یا پن انسولین می باشد.

ترس از سرنگ به خاطر درد سوزن آن در هنگام تزریق، میان برخی از بیماران به ویژه کودکان و نوجوانان رایج است. در سال های گذشته نیز نگرانی های پزشکان و سازمان های بهداشتی درباره استفاده از سرنگ آلوده و انتقال عفونت افزایش یافته است.

پژوهشگران موفق به ساخت دستگاه تزریق بدون سوزن شدند که بیماران را از درد و همچنین خطر بیماری های واگیردار و عفونی خلاص می کند.

این دستگاه به گونه‌ ای طراحی شده است که به راحتی شارژ می شود و در کمترین زمان ممکن، بدون ایجاد درد و خون‌ ریزی، دارو را از طریق منافذ پوست به زیر آن انتقال می‌ دهد.
پخش ویدیو

آیا با insujet آشنایی دارید؟

افراد مبتلا به دیابت باید به طور مرتب به خود انسولین تزریق کنند تا سطح قند خون آنها تنظیم شود. تعداد این موارد تزریق بستگی به نوع دیابت افراد از دو تا چهار بار در روز متفاوت است. تزریق مداوم انسولین با سوزن باعث تشکیل سلول‌های جدید چربی در زیرپوست می‌شود که نتیجه آن کاهش مقدار جذب انسولین و کاسته شدن از میزان کنترل بر قند خون است.

روش تزریق انسولین بدون اتکا به سوزن، مبتنی بر استفاده از یک مایع فشرده شده و انتقال آن به درون بدن از طریق منافذ پوست با استفاده از ابزاری است که قطر لوله آن کمتر از ۰.۱۴ میلیمتر است. این قطر کم و استفاده از منافذ طبیعی پوست باعث می‌شود تا فرد دردی را حس نکند.

مایع یادشده بعد از نفوذ به پوست در درون بافت‌های مختلف بدن پخش می‌شود و به خوبی جذب می‌شود. افراد خود می‌توانند در منازلشان و بدون نیاز به کمک پرستار یا پزشک از ابزار یادشده استفاده کنند.

بیش از ۱۰۰ میلیون بیمار مبتلا به دیابت در چین زندگی می‌کنند و از همین رو ابداع روشی برای تزریق بدون سوزن انسولین در این کشور اهمیت فراوانی دارد.

INSUJET دستگاه تزریق بدون سوزن انسولین