لوتوس مدکو تامین کننده تجهیزات پزشکی و دندانپزشکی در ایران

فرز دندانپزشکی RDT

فرزهای دندانپزشکی برای برش بافت های سخت – دندان یا استخوان استفاده می شود. آنها از فولاد، فولاد ضد زنگ، کاربید تنگستن و سنگ الماس ساخته شده اند. در هر کاتالوگ دندانپزشکی می توان طیف گیج کننده ای از فرزهای دندانی وجود داشت، اما برای استفاده اولیه دامپزشکی تنها به چند فرز نیاز است. همه فرزها دارای ساق و سر هستند. سه نوع اصلی ساقه وجود دارد – ساق بلند مستقیم (HP)، ساق از نوع لچ (RA) و ساق گرفتن اصطکاکی (FG).

فرز دندانپزشکی چیست؟

فرزهای دندانپزشکی جزء ابزارهای چرخنده (چرخشی) هستند به این معنی که با نصب شدن روی هندپیس ها و شروع کار هندپیس، با چرخش در سرعت بالا، وظیفه مورد نظر (مثل تراش، پرداخت و پالیش و…) را انجام می دهند.

برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

محصولات فرز RDT دندانپزشکی ساخت کشور اتریش می باشد.

مشتری محترم برای خرید محصولات دندان پزشکی و پزشکی سلامت لوتوس پارسیان لطفا از طریق شماره تماس های روی سایت و لینک های صفحه های اجتماعی با ما در تماس باشید. 

برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

خرید فرز دندانپزشکی RDT از سلامت لوتوس پارسیان

دندان پزشکان محترم برای خرید محصول فرز های RDT  دندانپزشکی لطفا از طریق تلفن های تماس و لینک های صفحه های مجازی با سلامت لوتوس پارسیان در تماس باشید. بهترین و آسان ترین راه خرید را انتخاب کنید.